Lediga jobb som Inköpare i Danderyd

Se lediga jobb som Inköpare i Danderyd. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Danderyd som finns hos arbetsgivaren.

Administratör till upphandlingsenheten, Danderyds kommun

Ansök    Feb 29    Danderyds kommun    Inköpare
Var med och gör Sveriges bästa kommun ännu bättre. Danderyds kommun erbjuder gemenskap, utveckling och delaktighet på jobbet. Vi gör skillnad och skapar värde i vardagen i dialog med alla som lever, bor och verkar här. Genom närhet och korta beslutsvägar får du möjlighet att ta ansvar och jobba med både delar och helhet i ditt yrke. Här växer vi tillsammans med engagerade invånare, företag och kompetenta kollegor i trädgårdsstadens vackra miljö. Ta steget ... Visa mer
Var med och gör Sveriges bästa kommun ännu bättre. Danderyds kommun erbjuder gemenskap, utveckling och delaktighet på jobbet. Vi gör skillnad och skapar värde i vardagen i dialog med alla som lever, bor och verkar här. Genom närhet och korta beslutsvägar får du möjlighet att ta ansvar och jobba med både delar och helhet i ditt yrke. Här växer vi tillsammans med engagerade invånare, företag och kompetenta kollegor i trädgårdsstadens vackra miljö. Ta steget till ett utvecklande och hållbart arbetsliv i en lagom stor kommun nära allt.

Upphandlingsenheten är en del av kommunledningskontoret med ansvar för kvalitetsstyrning av upphandlingsverksamheten. Vårt uppdrag är att samordna kommunens upphandlingsbehov, genomföra upphandlingar och förvalta kommunens avtal. Upphandlingsenheten skapar struktur och förutsättningar som är avgörande för en smidig hantering av avtal och inköp inom kommunen. Vi har en rådgivande roll till kommunens alla verksamsamheter med en spännande vardag med ett varierande tempo.

Vi fortsätter att utveckla våra arbetssätt och söker nu vår nästa kollega. Är du intresserad av en roll med stort eget ansvar och möjlighet till flexibel arbetsplats? Välkommen att bli en del av oss!

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör hos oss kommer du att ha en viktig roll i arbetet med att säkerställa korrekt administrativ hantering och ge stöd till upphandlare genom dokumentation i olika ärenden. Det innebär att du kommer att producera olika dokument enligt upphandlarnas instruktioner, såsom delegationsbeslut, uppsägningar och avtal. Dessutom kommer du också att korrekturläsa olika dokument, såsom avtal, upphandlingsdokument och rapporter med ansvar att registrera avtal i kommunens databas och publicera dem i avtalskatalogen med tydliga instruktioner.

Tillsammans med upphandlarna utför du kontrollaktiviteter vid avtalsuppföljning och har en rådgivande roll gentemot övriga verksamheter. Du kommer också att hand om våra stödsystem och säkerställer att alla upphandlarna och våra interna kunder få hjälp med systemfrågor. Utöver det kommer du att sammanställa rapporter och statistik från avtalsdatabasen och uppdaterar intranätet och webbsidan med aktuell och giltig information. Effektiv hantering av enhetens brevlåda och förfrågningar om allmänna handlingar ingår också i din roll.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som:
• Gymnasieexamen med för tjänsten relevant inriktning eller som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• Minst 2 års erfarenhet som administratör eller sekreterare inom relevant område.
• God förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift.
• Goda datorvana och kunskaper i Officepaketet.

Det är meriterande om du har:
• Eftergymnasial utbildning med relevant inriktning.
• Erfarenhet av att skriva protokoll och delegationsbeslut samt dokumentationshantering.
• Erfarenhet från liknande arbete i offentlig sektor.

Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad roll där du får dela med dig av dina kunskaper och stödja andra i olika frågor. Som person är en strukturerad och arbetar enligt en tydlig process. Du organiserar och planerar ditt arbete väl, slutför det som påbörjats och håller deadlines. Du trivs bra att arbeta självständigt med eget ansvar samtidigt som du trivs bra i nära samarbete med andra. Vidare behöver du vara stabil och hantera stress på ett konstruktivt sätt, bibehålla ett gott humör vid press och motgångar, samtidig är du en lösningsorienterad person med förmåga att snabb hitta lösningar på att uppkomma problem. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbetsprov kan komma att användas.

ÖVRIGT
Danderyds kommun strävar efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi erbjuder en spännande arbetsplats med många trevliga och kunniga medarbetare. Besök gärna vår jobbportal https://www.danderyd.se/ovriga-verksamheter/jobb/ om du vill veta vad våra chefer säger om kommunens uppdrag och utvecklingen framåt. Här kan du också samla information, bland annat om våra förmåner. Mer information om vår verksamhet hittar du på www.danderyd.se.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Danderyds kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande önskar vi att du skickar in din ansökan digitalt enligt ovan.

Betyg och övriga handlingar tar du med vid en eventuell intervju.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Visa mindre

Inköpare till Sigtuna Bil

Ansök    Okt 2    Fordonsakademin Sverige AB    Inköpare
Sigtuna Bil är på en expansionsresa, vi ska bygga en driven och passionerad organisation vars mål är att bli Sveriges mest högkvalitativa och lönsammaste bilhandel. Vi vill revolutionera synen på bilhandeln. Låter det intressant? Kort om Sigtuna bil Vår affärsidé är enkel men fundamental – Vi ska förändra hur marknaden ser på begagnathandeln. Vi är ett bolag som står för kvalitet, transparens och personlig service. Transparens är en viktig del för att ... Visa mer
Sigtuna Bil är på en expansionsresa, vi ska bygga en driven och passionerad organisation vars mål är att bli Sveriges mest högkvalitativa och lönsammaste bilhandel.
Vi vill revolutionera synen på bilhandeln. Låter det intressant?


Kort om Sigtuna bil
Vår affärsidé är enkel men fundamental – Vi ska förändra hur marknaden ser på begagnathandeln.


Vi är ett bolag som står för kvalitet, transparens och personlig service.
Transparens är en viktig del för att nå våra mål, vi annonserar alla våra bilar till fasta priser.
?Mål, delmål, budgeteringar och ekonomiska genomgångar delas med samtliga av våra medarbetare förr att engagera och involvera hela organisationen.
Vi strävar alltid efter att ge högsta servicenivå och bästa möjliga assistans till våra kunder.
Vårt fokusområde idag är personbilar i prisintervall om ca: 50.000-300.000kr,
Vi söker alltid efter utveckling och förbättring där vi har en långsiktig plan på att skapa fler affärsben varav ett kommer vara transportbilar.
Sedan starten 2016 har vi levererat över 5.000st bilar med en årlig omsättning på ca 100- 120 MSEK.
Årligen levererar vi cirka 700-800 bilar med kortsiktigt mål på cirka 1.000-1.200 bil per år.

Vem är du?
Vi söker nu en passionerad individ med en känsla för goda affärer som kan äga hela inköpsprocessen från början till slut: som vet hur man förhandlar, är flexibel i sitt förhållningssätt, och är starka lagspelare. Som en del av vårt team förväntar vi oss att du har starkt eget driv, är självgående, ansvarstagande och har en ständig vilja att utvecklas. Din sociala förmåga är viktig för att bygga starka kundrelationer.

För att vara en stark kandidat är grundkravet att du har/kan:
Erfarenhet från inköpsrollen (bilinköp)
Körkort (B - Manuell)
Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper inom Officepaketet.
Erfarenhet av att arbeta med telefon och dator som arbetsverktyg.
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av bilinköp, bilsälj eller stark erfarenhet av att jobba med försäljning / inköp inom B2B/B2C, och kan du visa upp långsiktiga prestationer under minst 5 år, kommer det att vara mycket meriterande för oss.
?

Arbetsuppgifter
Som Inköpare kommer du att köpa in bilar med dator och telefon som verktyg, du kommer:
Ansvara för att din budget följs
Skapa inköpskanaler
Förhandla priser
Arbeta proaktivt
Bearbeta gamla kunder
Inspektera inköpta bilar
Hjälpa kunder
Inköpta bilar ansvarar du för att annonsera på ett tilltalande sätt och marknadsföra Sigtuna Bil för att attrahera potentiella kunder.
Administrativa uppgifter och goda kundrelationer är också en naturlig del av ditt arbete.

Du kommer att arbeta på heltid och har möjlighet till flexibla arbetstider, arbetstid förläggs även under vissa helger.
Vi erbjuder en attraktiv lön bestående av grundlön och provision, förväntad budget ligger mellan 35-60 affärer / månad.
Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, förmånlig ränta vid bilköp via Sigtuna Bil, en stimulerande arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter.

Vill du vara en del av vårt drivna team och förändra spelreglerna i begagnathandeln?
Ansök nu och ta chansen att utvecklas tillsammans med Sigtuna Bil!
Vi ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Inköpare till Sigtuna Bil

Ansök    Sep 21    Fordonsakademin Sverige AB    Inköpare
Sigtuna Bil är på en expansionsresa, vi ska bygga en driven och passionerad organisation vars mål är att bli Sveriges mest högkvalitativa och lönsammaste bilhandel. Vi vill revolutionera synen på bilhandeln. Låter det intressant? Kort om Sigtuna bil Vår affärsidé är enkel men fundamental – Vi ska förändra hur marknaden ser på begagnathandeln. Vi är ett bolag som står för kvalitet, transparens och personlig service. Transparens är en viktig del för att ... Visa mer
Sigtuna Bil är på en expansionsresa, vi ska bygga en driven och passionerad organisation vars mål är att bli Sveriges mest högkvalitativa och lönsammaste bilhandel.
Vi vill revolutionera synen på bilhandeln. Låter det intressant?


Kort om Sigtuna bil
Vår affärsidé är enkel men fundamental – Vi ska förändra hur marknaden ser på begagnathandeln.


Vi är ett bolag som står för kvalitet, transparens och personlig service.
Transparens är en viktig del för att nå våra mål, vi annonserar alla våra bilar till fasta priser.
?Mål, delmål, budgeteringar och ekonomiska genomgångar delas med samtliga av våra medarbetare förr att engagera och involvera hela organisationen.
Vi strävar alltid efter att ge högsta servicenivå och bästa möjliga assistans till våra kunder.
Vårt fokusområde idag är personbilar i prisintervall om ca: 50.000-300.000kr,
Vi söker alltid efter utveckling och förbättring där vi har en långsiktig plan på att skapa fler affärsben varav ett kommer vara transportbilar.
Sedan starten 2016 har vi levererat över 5.000st bilar med en årlig omsättning på ca 100- 120 MSEK.
Årligen levererar vi cirka 700-800 bilar med kortsiktigt mål på cirka 1.000-1.200 bil per år.

Vem är du?
Vi söker nu en passionerad individ med en känsla för goda affärer som kan äga hela inköpsprocessen från början till slut: som vet hur man förhandlar, är flexibel i sitt förhållningssätt, och är starka lagspelare. Som en del av vårt team förväntar vi oss att du har starkt eget driv, är självgående, ansvarstagande och har en ständig vilja att utvecklas. Din sociala förmåga är viktig för att bygga starka kundrelationer.

För att vara en stark kandidat är grundkravet att du har/kan:
Erfarenhet från inköpsrollen (bilinköp)
Körkort (B - Manuell)
Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper inom Officepaketet.
Erfarenhet av att arbeta med telefon och dator som arbetsverktyg.
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av bilinköp, bilsälj eller stark erfarenhet av att jobba med försäljning / inköp inom B2B/B2C, och kan du visa upp långsiktiga prestationer under minst 5 år, kommer det att vara mycket meriterande för oss.
?

Arbetsuppgifter
Som Inköpare kommer du att köpa in bilar med dator och telefon som verktyg, du kommer:
Ansvara för att din budget följs
Skapa inköpskanaler
Förhandla priser
Arbeta proaktivt
Bearbeta gamla kunder
Inspektera inköpta bilar
Hjälpa kunder
Inköpta bilar ansvarar du för att annonsera på ett tilltalande sätt och marknadsföra Sigtuna Bil för att attrahera potentiella kunder.
Administrativa uppgifter och goda kundrelationer är också en naturlig del av ditt arbete.

Du kommer att arbeta på heltid och har möjlighet till flexibla arbetstider, arbetstid förläggs även under vissa helger.
Vi erbjuder en attraktiv lön bestående av grundlön och provision, förväntad budget ligger mellan 35-60 affärer / månad.
Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, förmånlig ränta vid bilköp via Sigtuna Bil, en stimulerande arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter.

Vill du vara en del av vårt drivna team och förändra spelreglerna i begagnathandeln?
Ansök nu och ta chansen att utvecklas tillsammans med Sigtuna Bil!
Vi ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Inköpare till Sigtuna Bil

Ansök    Sep 12    Fordonsakademin Sverige AB    Inköpare
Sigtuna Bil är på en expansionsresa, vi ska bygga en driven och passionerad organisation vars mål är att bli Sveriges mest högkvalitativa och lönsammaste bilhandel. Vi vill revolutionera synen på bilhandeln. Låter det intressant? Kort om Sigtuna bil Vår affärsidé är enkel men fundamental – Vi ska förändra hur marknaden ser på begagnathandeln. Vi är ett bolag som står för kvalitet, transparens och personlig service. Transparens är en viktig del för att ... Visa mer
Sigtuna Bil är på en expansionsresa, vi ska bygga en driven och passionerad organisation vars mål är att bli Sveriges mest högkvalitativa och lönsammaste bilhandel.
Vi vill revolutionera synen på bilhandeln. Låter det intressant?


Kort om Sigtuna bil
Vår affärsidé är enkel men fundamental – Vi ska förändra hur marknaden ser på begagnathandeln.


Vi är ett bolag som står för kvalitet, transparens och personlig service.
Transparens är en viktig del för att nå våra mål, vi annonserar alla våra bilar till fasta priser.
?Mål, delmål, budgeteringar och ekonomiska genomgångar delas med samtliga av våra medarbetare förr att engagera och involvera hela organisationen.
Vi strävar alltid efter att ge högsta servicenivå och bästa möjliga assistans till våra kunder.
Vårt fokusområde idag är personbilar i prisintervall om ca: 50.000-300.000kr,
Vi söker alltid efter utveckling och förbättring där vi har en långsiktig plan på att skapa fler affärsben varav ett kommer vara transportbilar.
Sedan starten 2016 har vi levererat över 5.000st bilar med en årlig omsättning på ca 100- 120 MSEK.
Årligen levererar vi cirka 700-800 bilar med kortsiktigt mål på cirka 1.000-1.200 bil per år.

Vem är du?
Vi söker nu en passionerad individ med en känsla för goda affärer som kan äga hela inköpsprocessen från början till slut: som vet hur man förhandlar, är flexibel i sitt förhållningssätt, och är starka lagspelare. Som en del av vårt team förväntar vi oss att du har starkt eget driv, är självgående, ansvarstagande och har en ständig vilja att utvecklas. Din sociala förmåga är viktig för att bygga starka kundrelationer.

För att vara en stark kandidat är grundkravet att du har/kan:
Erfarenhet från inköpsrollen (bilinköp)
Körkort (B - Manuell)
Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper inom Officepaketet.
Erfarenhet av att arbeta med telefon och dator som arbetsverktyg.
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av bilinköp, bilsälj eller stark erfarenhet av att jobba med försäljning / inköp inom B2B/B2C, och kan du visa upp långsiktiga prestationer under minst 5 år, kommer det att vara mycket meriterande för oss.
?

Arbetsuppgifter
Som Inköpare kommer du att köpa in bilar med dator och telefon som verktyg, du kommer:
Ansvara för att din budget följs
Skapa inköpskanaler
Förhandla priser
Arbeta proaktivt
Bearbeta gamla kunder
Inspektera inköpta bilar
Hjälpa kunder
Inköpta bilar ansvarar du för att annonsera på ett tilltalande sätt och marknadsföra Sigtuna Bil för att attrahera potentiella kunder.
Administrativa uppgifter och goda kundrelationer är också en naturlig del av ditt arbete.

Du kommer att arbeta på heltid och har möjlighet till flexibla arbetstider, arbetstid förläggs även under vissa helger.
Vi erbjuder en attraktiv lön bestående av grundlön och provision, förväntad budget ligger mellan 35-60 affärer / månad.
Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, förmånlig ränta vid bilköp via Sigtuna Bil, en stimulerande arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter.

Vill du vara en del av vårt drivna team och förändra spelreglerna i begagnathandeln?
Ansök nu och ta chansen att utvecklas tillsammans med Sigtuna Bil!
Vi ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Säljande inköpare för begagnade bilar på Mobility Motors Group Sweden AB

Ansök    Aug 29    Fordonsakademin Sverige AB    Inköpare
Är du redo att ta din karriär till nästa nivå? Vill du vara en del av ett framstående team på Mobility Motors Group Sweden AB? Då har du hittat rätt! Om företaget: Med en vision om att förmedla ett problemfritt bilägande grundades Mobility Motors Group av familjen Roelofssen i Malmö 2005. Med åren har vi expanderat och idag finns vi på tio anläggningar runt om i landet och representerar bilmärkena Nissan, Mercedes, Hyundai, Peugeot, Citroën, Opel, Mazda,... Visa mer
Är du redo att ta din karriär till nästa nivå? Vill du vara en del av ett framstående team på Mobility Motors Group Sweden AB? Då har du hittat rätt!


Om företaget:
Med en vision om att förmedla ett problemfritt bilägande grundades Mobility Motors Group av familjen Roelofssen i Malmö 2005. Med åren har vi expanderat och idag finns vi på tio anläggningar runt om i landet och representerar bilmärkena Nissan, Mercedes, Hyundai, Peugeot, Citroën, Opel, Mazda, Isuzu, Maxus och Aiways. Utöver våra nybilsmärken erbjuder vi ett av Sveriges största sortiment av begagnade bilar.


Mobility Motors Group har idag ca 200 medarbetare. Främst består de anställda av säljare, mekaniker och tekniker, men vi har även ekonomer, inköpare och administratörer i Mobility-familjen.
Mobility Motors är ett klimatneutralt företag sedan 2012 och som är anslutet till MRF (Motorbranschens Riksförbund). Med många års branscherfarenhet och ett brinnande bilintresse håller vi oss uppdaterade för att ge den bästa servicen.
Rollen som säljande inköpare mot privat sektor:
Som säljande inköpare på Mobility Motors Group Sweden AB kommer du arbeta med att fånga upp de leads som kommer företaget tillhanda. Kundkontakten sker via mail och telefon. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:


Identifiera och utvärdera potentiella inköp genom leads.
Förhandla avtal och priser för att säkerställa bästa möjliga villkor.
Övervaka och hantera inköpsprocessen – från det att kunden efterfrågar ett pris till dess att våra chaufförer hämtar bilen hemma hos kunden.
Samarbeta med vårt försäljningsteam för att förstå kundbehov och säkerställa rätt produkter i lager.
Utveckla och underhålla potentiella kunder men även befintliga kunder.



Vi söker dig som har:
Erfarenhet av inköp och förhandling, helst inom fordons- eller relaterad bransch.
Starka kommunikations- och förhandlingsfärdigheter.
Förmågan att arbeta självständigt och i team.
God analytisk förmåga och öga för detaljer.
Driven att uppnå resultat och överträffa mål.



Om anställningen:
Omfattning: heltid måndag-fredag, helgarbete kan förekomma, med placering på vår anläggning i Sätra, Stockholm.


Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Lön: fast lön + provision, kollektivavtal tillämpas
Intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Visa mindre

Inköpare till Sigtuna Bil

Ansök    Sep 20    Fordonsakademin Sverige AB    Inköpare
Sigtuna Bil är på en expansionsresa, vi ska bygga en driven och passionerad organisation vars mål är att bli Sveriges mest högkvalitativa och lönsammaste bilhandel. Vi vill revolutionera synen på bilhandeln. Låter det intressant? Kort om Sigtuna bil Vår affärsidé är enkel men fundamental – Vi ska förändra hur marknaden ser på begagnathandeln. Vi är ett bolag som står för kvalitet, transparens och personlig service. Transparens är en viktig del för att ... Visa mer
Sigtuna Bil är på en expansionsresa, vi ska bygga en driven och passionerad organisation vars mål är att bli Sveriges mest högkvalitativa och lönsammaste bilhandel.
Vi vill revolutionera synen på bilhandeln. Låter det intressant?


Kort om Sigtuna bil
Vår affärsidé är enkel men fundamental – Vi ska förändra hur marknaden ser på begagnathandeln.


Vi är ett bolag som står för kvalitet, transparens och personlig service.
Transparens är en viktig del för att nå våra mål, vi annonserar alla våra bilar till fasta priser.
?Mål, delmål, budgeteringar och ekonomiska genomgångar delas med samtliga av våra medarbetare förr att engagera och involvera hela organisationen.
Vi strävar alltid efter att ge högsta servicenivå och bästa möjliga assistans till våra kunder.
Vårt fokusområde idag är personbilar i prisintervall om ca: 50.000-300.000kr,
Vi söker alltid efter utveckling och förbättring där vi har en långsiktig plan på att skapa fler affärsben varav ett kommer vara transportbilar.
Sedan starten 2016 har vi levererat över 5.000st bilar med en årlig omsättning på ca 100- 120 MSEK.
Årligen levererar vi cirka 700-800 bilar med kortsiktigt mål på cirka 1.000-1.200 bil per år.

Vem är du?
Vi söker nu en passionerad individ med en känsla för goda affärer som kan äga hela inköpsprocessen från början till slut: som vet hur man förhandlar, är flexibel i sitt förhållningssätt, och är starka lagspelare. Som en del av vårt team förväntar vi oss att du har starkt eget driv, är självgående, ansvarstagande och har en ständig vilja att utvecklas. Din sociala förmåga är viktig för att bygga starka kundrelationer.

För att vara en stark kandidat är grundkravet att du har/kan:
Erfarenhet från inköpsrollen (bilinköp)
Körkort (B - Manuell)
Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper inom Officepaketet.
Erfarenhet av att arbeta med telefon och dator som arbetsverktyg.
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av bilinköp, bilsälj eller stark erfarenhet av att jobba med försäljning / inköp inom B2B/B2C, och kan du visa upp långsiktiga prestationer under minst 5 år, kommer det att vara mycket meriterande för oss.
?

Arbetsuppgifter
Som Inköpare kommer du att köpa in bilar med dator och telefon som verktyg, du kommer:
Ansvara för att din budget följs
Skapa inköpskanaler
Förhandla priser
Arbeta proaktivt
Bearbeta gamla kunder
Inspektera inköpta bilar
Hjälpa kunder
Inköpta bilar ansvarar du för att annonsera på ett tilltalande sätt och marknadsföra Sigtuna Bil för att attrahera potentiella kunder.
Administrativa uppgifter och goda kundrelationer är också en naturlig del av ditt arbete.

Du kommer att arbeta på heltid och har möjlighet till flexibla arbetstider, arbetstid förläggs även under vissa helger.
Vi erbjuder en attraktiv lön bestående av grundlön och provision, förväntad budget ligger mellan 35-60 affärer / månad.
Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, förmånlig ränta vid bilköp via Sigtuna Bil, en stimulerande arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter.

Vill du vara en del av vårt drivna team och förändra spelreglerna i begagnathandeln?
Ansök nu och ta chansen att utvecklas tillsammans med Sigtuna Bil!
Vi ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Consultant assignment-Sourcing support

Ansök    Aug 18    Sourcian Partner AB    Inköpare
Sourcing Support Reports to Head of Procurement Location: Danderyd, Sweden Job Mission The operations organization aims to be a sales enabler- our performance will help us fulfil our full potential as the global leader in gripping and moving solutions. Procurement is a key player in this, driving top class performance in delivery, quality, total cost and sustainability from our supplier base. As a Sourcing Support you will take on a broad scope of resp... Visa mer
Sourcing Support

Reports to Head of Procurement

Location: Danderyd, Sweden

Job Mission

The operations organization aims to be a sales enabler- our performance will help us fulfil our full potential as the global leader in gripping and moving solutions. Procurement is a key player in this, driving top class performance in delivery, quality, total cost and sustainability from our supplier base. As a Sourcing Support you will take on a broad scope of responsibilities to support Sourcing managers in the daily and take an active part in driving improvements of processes and methods that we use.



Responsibilities

Support Sourcing managers with daily tasks .

Supplier compliance information and consolidation .

Update prices, terms and conditions and set up agreements in the relevant ERP systems .

Support Sourcing in extraction of drawings for RFQ purposes

Drive and monitor compliance activities in the supplier base.

Participate in new product introduction and product maintenance projects, drive strategic supplier selection, prototyping, samples and parts qualification.

Support Sourcing in Changes and quality claims resolution .



Key Interfaces

As a Sourcing assistant you will work in an international environment, closely with our global supplier base, as well as internal functions within operations, R&D, product management and other stakeholders.



Required Qualifications

Doer and supportive with a positive attitude

Analytical with ability to collect, analyse and present data

Ability to get going and access information independently

Communicative and relationship building.

Structured with good problem-solving capabilities

Ability to multi-task

Interest and a good understanding of various manufacturing technologies.

Experience in search, qualification and development of suppliers.

Fluency in English, oral and written

This is a consulting assignment where you will be employed by us at Sourcian Partner and work with one of our costumers.



We are one of the fastest growing companies in Sweden within Purchasing & supply chain and drive development forward both for our customers and our employees.



Become a Sourcian today! Visa mindre

Operativ inköpare till Inköp & Juridik på Danderyds sjukhus

Ansök    Maj 26    Danderyds Sjukhus AB    Inköpare
Vårt anställningserbjudande Då vår kollega kommer att gå på föräldraledighet söker vi nu en operativ inköpare på ca 15 månaders vikariat. Idag är vi tre inköpare och föräldravikariatet sträcker sig fram till januari 2025. Du kommer vara placerad i en kunskapsintensiv omgivning där förståelse för kunder, leverantörer samt varor och tjänster är kärnan i arbetet. Inköpsverksamheten utvecklas just nu till att arbeta kategoristyrt. Arbetsbeskrivning Du i... Visa mer
Vårt anställningserbjudande

Då vår kollega kommer att gå på föräldraledighet söker vi nu en operativ inköpare på ca 15 månaders vikariat.

Idag är vi tre inköpare och föräldravikariatet sträcker sig fram till januari 2025. Du kommer vara placerad i en kunskapsintensiv omgivning där förståelse för kunder, leverantörer samt varor och tjänster är kärnan i arbetet. Inköpsverksamheten utvecklas just nu till att arbeta kategoristyrt.


Arbetsbeskrivning

Du ingår i ett team som består av åtta medarbetare och som präglas av engagemang, generositet och professionalism. Du rapporterar till chefen för Inköp & Juridik.

I rollen som operativ inköpare genomför du inköp från lokalt upprättade avtal samt ramavtal på ett affärsmässigt och kvalitetssäkrat sätt i enlighet med gällande regelverk. Du arbetar i nära samarbete med andra verksamheter inom Region Stockholm och har en stödjande roll till beställare utifrån inkommande inköpsbehov. Du bidrar till att säkerställa regelefterlevnaden på Danderyds Sjukhus AB.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Handlägga beställningar/ordrar i inköpssystemet ClockWork
- Vara ett stöd för verksamheten vid inköpsrelaterade frågor
- Fördela ärenden till handläggarna inom Inköp & Juridik

- Ta fram statistik till verksamheten och ansvara för att sammanställa den månatliga inköpsrapporten.


Kvalifikationer

Du ska ha:
- Eftergymnasial eller akademisk utbildning med inriktning mot inköp alternativt en KY-utbildning med inriktning mot inköp. Du kan också ha annan utbildning i kombination med dokumenterad inköpserfarenhet som vi bedömer likvärdig.
- Dokumenterad arbetslivserfarenhet som inköpare
- God förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och i skrift.
- God samarbetsförmåga och förståelse för service.

Det är meriterande om du har:
- Dokumenterad erfarenhet från arbete inom redovisning och fakturahantering.


Personliga egenskaper

Eftersom vi är en liten verksamhet ska du vara beredd på att utföra arbetsuppgifter inom inköpsverksamhetens hela arbetsområde, d.v.s. att arbeta med operativt- likväl som strategiskt inköp, avrop, avtalsförvaltning, e-beställningar samt systemadministration kopplad till inköpssystemet m.m.

Du ska vara självgående och tycka om att arbeta både självständigt likväl som i nära samarbete med andra. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, med många olika uppdrag och ärenden parallellt. Du tycker om att bygga relationer, är ansvarstagande och serviceinriktad.

Du förväntas att kontinuerligt hålla i utbildningar som verksamheten ansvarar för samt att aktivt delta i utvecklings- och förbättringsarbete.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.

Övrigt

Vi är en rökfri arbetsplats. 

Inköpsfunktionen arbetar fysiskt på plats både på Danderyds sjukhus AB men även på andra enheter inom Region Stockholm. Distansarbete från hemmet är inte vanligt förekommande då verksamheten behöver inköpare fysiskt på plats.  

Ansökan

Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan tillsammans med personligt brev och CV så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Vid rekrytering av medarbetare till verksamhet som kan komma att hantera barn och/eller ungdomar upp till 18 år tar vi utdrag ur belastnings- och misstankeregistret inför eventuell anställning.



Om Danderyds Sjukhus



Danderyds Sjukhus AB är ett av Sveriges största akutsjukhus och tillsammans med BB Stockholm norra Europas största förlossningsklinik. Danderyds Sjukhus AB är ett helägt bolag inom Region Stockholm. Sjukhuset grundades 1922 som Stockholms läns centrallasarett i Mörby och namnändrades 1964 till Danderyds sjukhus. Här bedrivs universitetssjukvård fördelat på tolv verksamhetsområden och nio stödfunktioner. Hos oss arbetar omkring 4500 medarbetare och vi tar emot 2000 studenter varje år.



Kompetenta och engagerade medarbetare, tillsammans med ett öppet arbetsklimat, arbetsglädje och en god arbetsmiljö är avgörande grundstenar och en förutsättning för att vi ska kunna erbjuda patienterna en god vård. https://www.ds.se/



Om verksamheten



Danderyds sjukhus ekonomiavdelning består av cirka 40 personer och är uppdelad på tre enheter; Enheten för Inköp & Juridik, Redovisningsenheten och Controllerenheten. Ekonomiavdelningen ska genom ett välutvecklat och professionellt stöd underlätta för verksamhetsområdena att bedriva en sjukvård av bästa möjliga kvalitet för patienter inom de områden som sjukhuset arbetar för.

Att söka jobb i Region Stockholm

Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar.


Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.


Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion.


https://www.regionstockholm.se/jobb Visa mindre

Sourcing Manager

Ansök    Aug 22    Valueone AB    Inköpare
Valueone is recruiting an analytical Sourcing Manager with solid experience from strategic sourcing in an industrial company for an automation company, north of Stockholm. As a Sourcing Manager you will be given the opportunity to work in an international environment with a global supplier base, as well as internal functions within operations, R&D and product managers around the world. The role As Sourcing Manager, you will be responsible for categorie... Visa mer
Valueone is recruiting an analytical Sourcing Manager with solid experience from strategic sourcing in an industrial company for an automation company, north of Stockholm. As a Sourcing Manager you will be given the opportunity to work in an international environment with a global supplier base, as well as internal functions within operations, R&D and product managers around the world.

The role

As Sourcing Manager, you will be responsible for categories Rubber and Polyurethane as well as driving initiatives within other commodities such as machining. You are expected to take an active part in driving improvements of processes and methods and secure procurement’s deliverables in NPI projects.

You report to the Head of Procurement.

Main tasks:

Supplier search and qualification of new suppliers globally.
Proactively evaluate, develop and quality assure the supplier base.
Negotiate prices, terms and conditions and set up agreements with key suppliers to establish best-in-class pricing, flexibility, quality, delivery, payment terms over time.
Drive cost improvement in supply chain through different types of initiatives, such as, supplier changes, specification changes and cost-out projects.
Drive and monitor compliance activities in the supplier base.
Participate in new product introduction and product maintenance projects, drive strategic supplier selection, prototyping, samples and parts qualification.
Drive process improvement and implement tools and methods within the sourcing team well as cross functional.

Experience and competencies

For the role as Sourcing Manager, we are looking for an experienced sourcing expert with strong negotiation skills and ability to drive and lead sourcing initiatives independently. The role demands a higher degree in Engineering, Industrial management, Supply Chain Management or similar as well as a minimum of seven years’ work experience with strategic sourcing preferably in an industrial company. We value a background within commodity sourcing and/or project sourcing and a good understanding of manufacturing technologies. Fluency in English oral and written is required.

The person we are looking for should find it easy to communicate and build relationships. Furthermore, you are structured and analytical with good problem-solving capabilities. For success in the role, it is important that you have experience in search, qualification and development of suppliers. Knowledge of tool polymer parts and materials is an advantage.

Application

We look forward to receiving your application. Please apply through our webpage at: http://valueone.se/aktuella-jobb/ as soon as possible. Feel free to contact Olof Widmark at +46 70-7868 099 or 010 332 29 20 with any questions regarding the listed position. Please note that to apply for this position you need to be an EU citizen or have a valid Swedish working permit.

ValueOne are specialists in supply chain management, purchasing and logistics. We offer our customers services in three business areas: interim logistics and procurement consultants, recruitment of buyers and logisticians, as well as development of our customers’ supply chain operations in terms of strategies, models, methods, processes, structure, and competence. Visa mindre

IT Purchase Specialist

Ansök    Aug 26    Tobii AB    Inköpare
Are you looking for a role that combines purchasing and tech? Are you also in the lookout for a team that have service as its highest priority? The IT Operations team are a team of seven that work closely together in an inclusive and open-minded work environment. Our current IT Purchase Specialist is now moving on to exciting new challenges and we are looking for a new star to join the team! Tobii’s IT Department The IT Department is a core function suppor... Visa mer
Are you looking for a role that combines purchasing and tech? Are you also in the lookout for a team that have service as its highest priority? The IT Operations team are a team of seven that work closely together in an inclusive and open-minded work environment. Our current IT Purchase Specialist is now moving on to exciting new challenges and we are looking for a new star to join the team!
Tobii’s IT Department
The IT Department is a core function supporting around 600 employees all over the globe. The team works with determination, heart, and passion to deliver reliable services and support to the organization. Tobii is the global leader in eye tracking pioneer of attention computing so if you want to be a part of a high-tech company where challenges and innovation is a part of everyday life, then this is something for you!
Get to know your new team
IT Operations is the face of the IT department. We make sure that everything is up and running as well as managing incoming requests that we either solve ourselves or delegate to other specialized teams within the IT department.
The role as IT Purchase Specialist
Managing the purchasing lifecycle for software and hardware from request to order, and from delivery to the requester
Responsibility for IT contract management, and for renewing license, service, and support contracts.
Managing supplier relationships, sourcing new suppliers, getting quotations, and assisting with price negotiation
Handling requests via ticketing system, calls and walk-in
Coding invoices and account for credit card purchases
Supporting IT managers with budget setting and follow-ups

We are looking for someone with
Experience in purchasing or relevant education
A good technical and financial understanding
Knowledge about IT hardware and software
Is service minded and enjoys interacting with others and build relationships
Is Structured and has a systematic approach to ways of working
Has effective communication skills – written, verbal, and interpersonal

Since we are global organization, we need you to be fluent in English, both written and spoken. Swedish is also required for this role and any other language is a plus.
Sounds like you?
This role comes with a lot of responsibility that requires drive, curiosity and a “can-do attitude” that will help push projects forward and continue to better our processes and amaze our customers. We believe you are a tech lover who have a natural interest in IT. We also see you having strong organizational skills who enjoys working administratively. You should also be comfortable working with numbers and have a good understanding of accounting principles as well as being cost and risk conscious.
Tobii Life
Working at Tobii is like being in the heart of innovation. Here you get to work on cool creative projects, together with passionate colleagues from all around the world. Our technology brings a voice to people with speech impairments, it helps us understand human behavior and it is revolutionizing the way we interact with technology. Life is short so we choose to spend it building high tech products that matters!
It’s all about passion, innovation and making things real.
Watch this video if you want to learn more about us.
Global leader in eye tracking pioneer of attention computing
Tobii is the world leader in eye tracking – a technology that allows a computer to tell exactly where a person is looking. Eye tracking is used in a broad range of applications including market research and eye-controlled computer interfaces. Headquartered in Stockholm Tobii covers the global market with offices in USA, China, Japan, Norway, UK and South Korea.
Next step!
Please address your questions to Sanna Fridell and submit your LinkedIn Profile or resume through our website as soon as possible, don't wait! At Tobii, we move quickly!
Welcome! Visa mindre

Category Sourcing Manager

Ansök    Apr 28    Tobii Dynavox AB    Inköpare
At Tobii Dynavox, we empower people with disabilities to do what they once did or never thought possible. We call this mission Power to Be You. Our assistive communication technology helps our customers express themselves, connect with the world, and pursue independence, whether through everyday activities like ordering food or extraordinary feats like running a company. Working at Tobii Dynavox, you’ll become part of a team that spans the globe, with offi... Visa mer
At Tobii Dynavox, we empower people with disabilities to do what they once did or never thought possible. We call this mission Power to Be You. Our assistive communication technology helps our customers express themselves, connect with the world, and pursue independence, whether through everyday activities like ordering food or extraordinary feats like running a company. Working at Tobii Dynavox, you’ll become part of a team that spans the globe, with offices in the US, Sweden, the UK, China, and beyond.
To learn more about what we make possible, meet some of our customers or take a look at some of our products.
As Sourcing Manager at Tobii Dynavox, you will have the possibility to drive sourcing activities and influence in a fast-growing organization. The responsibility will include both category and supplier management. You will be part of our global team, located in Stockholm at Tobii Dynavox headquarters with great opportunity to travel.
The sourcing department at Tobii Dynavox is a part of the global operations team, a group function, supporting all Tobii Dynavox Business Units. The team handles project sourcing as well as strategic sourcing.


Your days will be filled with:
Analyzing needs for improvements and turn them into related sourcing opportunities
Developing and implementing category sourcing strategies and plans that deliver significant cost savings and meet business requirements
Building and maintaining strong relationships with internal stakeholders to ensure sourcing activities are aligned with business goals and objectives
Identify, evaluate, and select suppliers to ensure quality, delivery, cost and service requirements are met
Negotiate and manage contracts with suppliers to ensure compliance with agreed terms and conditions
Monitoring and reporting on supplier performance and take corrective action where necessary
Developing and implementing supplier risk management strategies to ensure continuity of supply
Working with cross-functional teams to identify opportunities for process improvement and cost savings
Staying up to date with market trends and identify opportunities for innovation and improvement in sourcing practices

We are looking for someone with:
3-5 years of relevant experience within Strategic Sourcing, preferably within indirect material and services
Experience in driving RFx processes, managing supplier relationships, supplier governance, procurement methods and risk management
Strong negotiation skills with the ability to build and maintain relationships with suppliers and internal stakeholders
Hands-on experience from establishment and working in cross-functional teams with strong execution focus
Proven record of driving supplier qualification
Possess strong commercial skills
Excellent communication skills, both written and verbal
Empowered by perseverance

Next Step!
Please address your questions to Shwetha Dsouza and submit your resume or LinkedIn profile through our website (Please send your application in English). We're looking forward to your application!
Tobii Dynavox values equality of opportunity, human dignity, and racial/ethnic and cultural diversity. Tobii Dynavox does not discriminate against individuals based on race, color, sex, sexual orientation, gender identity, religion, disability, age, veteran status, ancestry, or national or ethnic origin. Visa mindre

Logistikkoordinator till spännande företag i Mörby centrum!

Ansök    Maj 15    Andara Group AB    Inköpare
Vill du ha ett spännande och utmanande jobb som Logistikkoordinator? Vill du vara med på vår kunds resa? Vår kund är ett framgångsrikt internationellt företag med kontor i närheten av goda kommunikationer i Mörby Centrum. Välkommen med din ansökan redan idag! Som Logistik koordinator hos vår kund ansvarar och kontrollerar du den dagliga affärsverksamheten när det kommer till det inkommande och utgående godset. Det är ditt ansvar att se till att transporte... Visa mer
Vill du ha ett spännande och utmanande jobb som Logistikkoordinator? Vill du vara med på vår kunds resa? Vår kund är ett framgångsrikt internationellt företag med kontor i närheten av goda kommunikationer i Mörby Centrum. Välkommen med din ansökan redan idag!

Som Logistik koordinator hos vår kund ansvarar och kontrollerar du den dagliga affärsverksamheten när det kommer till det inkommande och utgående godset. Det är ditt ansvar att se till att transporten och all information som lämnar lagret når ut till kunderna på rätt sätt.

Vidare säkerställer du att alla problem med logistiken besvaras och som har med kunderna att göra och du kommer även att besöka vår kunds lager regelbundet för att se till att allt går som det ska.

Vår kund arbetar i affärssystemet SAP.

Arbetsuppgifter:

- Ansvarig för den övergripande logistikprocessen.

- Första kontaktperson för logistikleverantörerna och första kontaktperson för de interna kollegorna i logistikfrågor.

- Kontroll över de dagliga transporterna som lämnar lagren för att ge en bra kundservice
- Utgående kontroll på den dagliga verksamheten

- Hantering av logistikfordringar, skadestånd, försäkringar

- Månadsrapporter för Skadestånd
- Hantera returprocessflödet från kunder
- Lageröverföringar

Krav för tjänsten:

Du talar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.

God datavana och systemvana

B-körkort

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har universitetsexamen inom logistik eller supply chain management och/eller några års motsvarande arbetslivserfarenhet.

Ett krav för rollen är att du talar svenska och engelska obehindrat både i tal och i skrift då du kommer att rapportera till närmsta chefen i Belgien.

Vi ser även att du som söker har B-körkort då man kommer att besöka kundens lager 1 gång i veckan.

Vår kund arbetar i affärssystemet SAP och det är meriterande ifall du har tidigare erfarenhet av att arbeta i systemet.

Personliga egenskaper:

Som person är du analytisk och har en stark förmåga att fatta beslut och jobba med problemlösning. Vidare är du driven och en utpräglad ”doer" och du samarbetar både bra självständigt som i team. Du är stresstålig och tycker om många bollar i luften samtidigt. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel.

Mer om tjänsten:
Tillsättning: Snarast möjligt
Omfattning: Heltid
Placering: Mörby Centrum
Uppdragstyp: 6 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar.
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Sourcing Manager Indirect Categories

Ansök    Maj 20    Tobii AB    Inköpare
Sourcing manager, indirect categories Are you a problem solver with a strong execution focus? Do you enjoy building successful relationships with stakeholders and suppliers, as well as driving tough negotiations? Are you up for a new challenge? The indirect sourcing organization at Tobii is expanding and is now in great need of a curious, high-performing Sourcing manager! The role and responsibilities The indirect sourcing department at Tobii is a part of ... Visa mer
Sourcing manager, indirect categories
Are you a problem solver with a strong execution focus? Do you enjoy building successful relationships with stakeholders and suppliers, as well as driving tough negotiations? Are you up for a new challenge? The indirect sourcing organization at Tobii is expanding and is now in great need of a curious, high-performing Sourcing manager!
The role and responsibilities
The indirect sourcing department at Tobii is a part of the Global Operations team. You will be reporting to Head of Indirect Sourcing.
As Sourcing Manager at Tobii you will have the possibility to drive sourcing activities and influence our fast-growing organization. The responsibility will include a range of indirect categories, such as Consultants, Marketing, Finance and HR Services.
A big part of the role includes building your network of internal stakeholders, becoming their preferred partner for support in all matters related to sourcing. You will be driving and implementing efficient processes and new ways of working.
Your days will be filled with
Analyzing needs for improvements and turn them into related sourcing opportunities.
Defining, implementing, and maintaining category strategies.
RFx processes.
Cost, risk and agreement management.
Supplier relations and governance.
Stakeholder management.

We are looking for someone who has
2-5 years of relevant sourcing/procurement experience within indirect services.
Experience in driving RFx processes, contract negotiations and risk management, as well as managing supplier relations and governance.
Experience from working in cross-functional teams.
Strong execution focus.
Excellent communication skills, both written and spoken.
Fluent in English.



Tobii Life
We are the global leader in eye tracking —a position we earned through our passion for technology and our ambition to create tech for a better future.
Our journey began more than 20 years ago when we delivered the world’s first plug-and-play eye tracker. Since then, we’ve been on a mission to build technology that understands human attention and intent —what we call attention computing.
Today we work with thousands of enterprises and research institutes around the globe including 99 of the world’s top 100 universities. Tomorrow, we will continue our quest to understand attention and intent, building technology that works in harmony with human behavior.
We are Tobii – Tech with heart and purpose!
Headquartered in Stockholm — a European hotbed of tech start-ups, innovative ventures, and well-established engineering companies.
Tobii has offices around the globe including UK, Japan and the US.
Want to join the journey? Well send us your LinkedIn Profile or resume through our website as soon as possible, don't wait! At Tobii, we move quickly! Visa mindre

Purchaser

Ansök    Jan 18    Tobii AB    Inköpare
If you want to be part of an exciting journey, contribute with knowledge, and experience and learn from a fantastic team, continue reading! Working at Tobii is like working with the future, you will get challenged every day in a learning and collaborative environment. We are currently looking for a Purchaser for our Operations team. As a Purchaser, you will play an important and central role to secure deliveries of Tobii´s products worldwide. Tobii is th... Visa mer
If you want to be part of an exciting journey, contribute with knowledge, and experience and learn from a fantastic team, continue reading! Working at Tobii is like working with the future, you will get challenged every day in a learning and collaborative environment. We are currently looking for a Purchaser for our Operations team. As a Purchaser, you will play an important and central role to secure deliveries of Tobii´s products worldwide.
Tobii is the world leader in eye tracking – a technology that allows a computer to tell exactly where a person is looking. Eye tracking is used in a broad range of applications including market research and eye controlled computer interfaces. Headquartered in Stockholm Tobii covers the global market with offices in the USA, China, Japan, Norway, UK and South Korea. If you want to work with meaningful products and solve interesting problems, we might be the right company for you!
Role and Responsibilities
As Purchaser, it is your responsibility to secure material according to forecast and dimensioning needs by placing purchase orders to suppliers. You will communicate with global suppliers and support production and logistics with material for use. You have a systematic approach to ways of working and are good at prioritizing your work while being a relationship builder who enjoys connecting with people, both internally and with external suppliers.
Your days will be filled with:
Following up on delivery schedules, driving improvement and communicating status internally during the sustain phase
Securing agreed terms and conditions are followed during the sustain phase
Handling Supplier invoices in Mediusflow during the sustain phase
Securing and handling inventory for consignment stock
Balancing service vs cost and set safety levels and/or min stock
Creating and sending supplier plans

To succeed in this position, we believe that you have:
3 years’ experience as Purchaser or similar
Experience from a technical company (preferably from electronics and mechanics categories)
Advanced knowledge in Excel
Fluent in written and spoken English
Experience of Visma and Mediusflow is a plus

Being a Tobiian
We believe in diversity and equal opportunity. At Tobii we want you to be yourself and we welcome applicants from all walks of life. It’s all about passion, innovation and making things real. Each day is different here at Tobii, hopefully, this is something that motivates you! We want you to be comfortable at work so come in wearing high heels or flip flops as long as you feel that's who you want to be, we're looking for a good personal fit and believe that diversity is the spice of life!
Do you want to be part of a company rather than just work for one?
Please submit your resume through our website and address your questions to Linnéa Larsson ([email protected]) Visa mindre

Strategisk inköpare till Attendo

Ansök    Feb 4    Tng Group AB    Inköpare
Affärsdriven och initiativtagande strategisk inköpare med intresse för digitalisering och hållbarhet sökes till Attendo i Danderyd Vill du vara med och utveckla morgondagens omsorg genom att leda komplexa förbättringsprojekt och vara en integrerad del av vårt arbete med produktivitet, hållbarhet och digitalisering? Som strategisk inköpare med kategoriansvar för IT/ICT och Fordon kommer du att ha en drivande nyckelroll i vår strävan att ha branschens mest ... Visa mer
Affärsdriven och initiativtagande strategisk inköpare med intresse för digitalisering och hållbarhet sökes till Attendo i Danderyd

Vill du vara med och utveckla morgondagens omsorg genom att leda komplexa förbättringsprojekt och vara en integrerad del av vårt arbete med produktivitet, hållbarhet och digitalisering? Som strategisk inköpare med kategoriansvar för IT/ICT och Fordon kommer du att ha en drivande nyckelroll i vår strävan att ha branschens mest konkurrenskraftiga leverantörslösningar för att nå våra ambitiösa mål.För att fortsätta vara det ledande omsorgsbolaget i Norden har vi en ambitiös strategi som bl.a. innebär att vi investerar i digitalisering och att skapa en mer hållbar fordonspark. Därför söker vi nu en strategisk inköpare som är redo att ansluta till ett högpresterande team med stora ambitioner om att göra verklig skillnad.

Ditt anställningserbjudande

Attendo har inget existensberättigande såvida vi inte kan påvisa obestridligt värde för våra kunder, våra medarbetare och samhället i stort. Som medarbetare på Attendo får du vara en del av ett företag som gör skillnad och är en god kraft i samhället.

Vi erbjuder dig en affärsnära tjänst i ett framgångsrikt företag där du själv sätter gränserna för din karriärutveckling. Rollen kommer att ge dig en bra överblick över hela vår verksamhet och ett stort nätverk inom organisationen.

Dina arbetsuppgifter

Kontinuerligt förbättra våra inköpskategorier avseende kostnad, kvalitet, hållbarhet och service.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Ta fram beslutsunderlag avseende större upphandlingar, outsourcingaktiviteter och investeringar
• Utföra leverantörsmarknads- & värdekedjeanalyser
• Leda tvärfunktionella team baserat på vår kategorioptimeringsprocess – (i) analys, (ii) kategoristrategi, (iii) genomförande/upphandling, (iv) förhandling & införande
• Framtagande av sortiments- och leverantörsstrategier
• Integrera nya leverantörer och förvärvade bolag i Attendo´s inköpsmodell
• Hantera löpande kontraktsfrågor med leverantörer - omförhandling, prisjusteringar, mm.
• Arbeta proaktivt med att vidareutveckla samarbetet med befintliga och framtida leverantörskontakter
• Aktivt arbeta för att förbättra inköpsprocesserna – både för den centrala inköpsfunktionen samt den lokala beställarorganisationen

Värt att veta

Du kommer att ingå i ett högpresterande team bestående av tre strategiska inköpare och du rapporterar till inköpschef.

Möjlighet att delvis arbeta hemifrån finns.

Våra förväntningar

Då rollen ställer stora krav på kvantitativa analyser tror vi att du är civilingenjör eller civilekonom. Vi ser gärna att du antingen är managementkonsult med några års erfarenhet, gärna med erfarenhet av uppdrag inom strategiskt inköp, eller har en linjeroll och nu vill ta nästa steg och utvecklas inom strategiskt inköp, verksamhetsutveckling och projektledning. Det är i båda fallen meriterande om du har erfarenhet av att leda ett inköpskategoriprojekt och erfarenhet av IT/ICT. Din svenska är god, både i tal och skrift.

Som strategisk inköpare är det viktigt att du har ett stort driv och initiativförmåga, hög personlig genomslagskraft och leveransförmåga. Vi tror att du tar en roll som projektledare med en förmåga att både se helheten och detaljer. Du är en person som är duktig på analys och problemlösning, är affärsmässig samt en utåtriktad kommunikatör. Rollen är synlig på alla nivåer i organisationen.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen! Visa mindre

IT Purchase Specialist

Ansök    Jul 15    Tobii AB    Inköpare
Tobii is the world leader in eye tracking – a technology that allows a computer to tell exactly where a person is looking. Eye tracking is used in a broad range of applications including market research and eye-controlled computer interfaces. Headquartered in Stockholm Tobii covers the global market with offices in USA, China, Japan, Norway, UK and South Korea. Do you want to work in a role that combines purchasing and tech in an IT-Operations team that ha... Visa mer
Tobii is the world leader in eye tracking – a technology that allows a computer to tell exactly where a person is looking. Eye tracking is used in a broad range of applications including market research and eye-controlled computer interfaces. Headquartered in Stockholm Tobii covers the global market with offices in USA, China, Japan, Norway, UK and South Korea.
Do you want to work in a role that combines purchasing and tech in an IT-Operations team that has service as its highest priority?
Tobii’s IT Department is a core function supporting around 600 passionate Tobiians all over the globe every day. The team works with determination, heart, and passion to deliver reliable services and support to the organization. We believe that amazing services and support does not happen by accident! If you want to work in a high-tech company where challenges and innovation is a part of everyday life, then this is something for you!
IT Operations is the face of the IT department. We make sure that everything is up and running as well as managing incoming service requests that we ether solve ourselves or delegate to other specialized teams within the IT department.


We are a team of 7 individuals that work closely together in an inclusive and openminded work environment. Our current IT Purchase Specialist is now moving on to exciting new challenges and we are looking for a new star to join the team!


The role and responsibilities
In this role, we would like to see that you are a tech lover who is cost and risk conscious and enjoys working administratively. At Tobii we like to keep busy, so it is important that you are structured and enjoy a versatile role where you will juggle different tasks at the same time. The role comes with a lot of responsibility that requires drive, curiosity and a “can-do attitude” that will help push projects forward and continue to better our processes and amaze our customers.
Your days will be filled with
Managing the purchasing lifecycle for software and hardware from request to order, and from delivery to the requester
Responsibility for IT contract management, and for renewing license, service, and support contracts. ??
Managing supplier relationships, sourcing new suppliers, getting quotations, and assisting with price negotiation
Supporting managers within the IT team with budget setting and follow-up?s
?Managing our phone subscriptions throughout the employee lifecycle, and administering license and access rights to applications. ??

We are looking for someone who
Has experience in a process oriented administrative role
Loves IT and is curious about new technology
Is service minded and an excellent communicator who enjoys interacting with others and build relationships
Is fluent in English and Swedish, both written and spoken
Is Structured and has a systematic approach to ways of working
Can communicate to tech savvies as well as explaining technical issues for computer novices.

We find it to be a strong merit if you have experience working with technical support or a purchasing role.


At Tobii we want you to be yourself and we welcome applicants from all walks of life. No matter if you wear high heels or sandals, or if you spend your nights at the gym or prefer playing Dungeons & Dragons with your colleagues. Welcome to Tobii!

Please address your questions to Evelina Gustafsson, [email protected] and submit your resume through our website as soon as possible, don't wait! At Tobii, we move quickly!




Tobii Life
Working at Tobii is like being in the heart of innovation. Here you get to work on cool creative projects, together with passionate colleagues from all around the world. Our technology brings a voice to people with speech impairments, it helps us understand human behavior and it is revolutionizing the way we interact with technology. Life is short so we choose to spend it building high tech products that matters!
If you want to build a company rather than just work for one. If you take pride in honest hard work and want to perform freely in an open environment where you can be yourself, you will feel right at home.
It’s all about passion, innovation and making things real.
Watch this video if you want to learn more about us. Visa mindre

Operativ inköpare till Inköp & Juridik på Danderyds sjukhus

Ansök    Sep 6    Danderyds Sjukhus AB    Inköpare
Vårt anställningserbjudande Inköp & Juridik ingår i Ekonomiavdelningen och tillhandahåller juridiska tjänster samt inköpsstöd till samtliga verksamheter. Idag är tre inköpare stationerade på Inköp & Juridik och vi söker nu ytterligare en engagerad inköpare. Du kommer vara placerad i en kunskapsintensiv omgivning där förståelse för kunder, leverantörer samt varor och tjänster är kärnan i arbetet. Inköpsverksamheten kommer i närtid att utvecklas till att... Visa mer
Vårt anställningserbjudande

Inköp & Juridik ingår i Ekonomiavdelningen och tillhandahåller juridiska tjänster samt inköpsstöd till samtliga verksamheter.

Idag är tre inköpare stationerade på Inköp & Juridik och vi söker nu ytterligare en engagerad inköpare. Du kommer vara placerad i en kunskapsintensiv omgivning där förståelse för kunder, leverantörer samt varor och tjänster är kärnan i arbetet. Inköpsverksamheten kommer i närtid att utvecklas till att arbeta kategoristyrt.

Arbetsbeskrivning

Du ingår i ett team som består av åtta medarbetare och som präglas av engagemang, generositet och professionalism. Du rapporterar till chefen för Inköp & Juridik.

I rollen som operativ inköpare genomför du inköp från lokalt upprättade avtal samt ramavtal på ett affärsmässigt och kvalitetssäkrat sätt i enlighet med gällande regelverk. Du arbetar i nära samarbete med andra verksamheter inom Region Stockholm och har en stödjande roll till beställare utifrån inkommande inköpsbehov. Du bidrar till att säkerställa regelefterlevnaden på Danderyds Sjukhus AB.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Handlägga beställningar/ordrar i inköpssystemet ClockWork
- Genomföra avrop av varor och tjänster från lokalt upprättade avtal och ramavtal
- Vara ett stöd för verksamheten vid inköpsrelaterade frågor
- Följa upp ingångna avtal rörande av varor och tjänster
- Utbilda verksamheten i inköpsrelaterade frågor
- Samarbeta med andra inköpsfunktioner inom Region Stockholm
- Styra verksamhetens anskaffningsbehov mot upphandlade leverantörer
- Agera på avvikelser och reklamationer
- Arbeta med ständiga förbättringar av inköpsprocessen och Inköp & Juridiks arbetsmetoder
- Fördela ärenden till handläggarna inom Inköp & Juridik
- Hålla dig själv, och verksamheten, uppdaterad rörande utveckling och förändring på leverantörsmarknaden.


Kvalifikationer

Du ska ha:

- Eftergymnasial eller akademisk utbildning med inriktning mot inköp alternativt en KY-utbildning med inriktning mot inköp. Du kan också ha annan utbildning i kombination med dokumenterad inköpserfarenhet som vi bedömer likvärdig.
- Dokumenterad arbetslivserfarenhet som inköpare
- God förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och i skrift.
- God samarbetsförmåga och förståelse för service.

Det är meriterande om du har:

- Dokumenterad erfarenhet från arbete inom redovisning och fakturahantering.
- Dokumenterad erfarenhet från arbete som inköpare i privat sektor.
- Dokumenterad erfarenhet av kategoristyrt arbete.


Personliga egenskaper

Eftersom vi är en liten verksamhet ska du vara beredd på att utföra arbetsuppgifter inom inköpsverksamhetens hela arbetsområde, d.v.s. att arbeta med operativt- likväl som strategiskt inköp, avrop, avtalsförvaltning, e-beställningar samt systemadministration kopplad till inköpssystemet m.m.

Du ska vara självgående och tycka om att arbeta både självständigt likväl som i nära samarbete med andra. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, med många olika uppdrag och ärenden parallellt. Du tycker om att bygga relationer, är ansvarstagande och serviceinriktad.  
Du förväntas att kontinuerligt hålla i utbildningar som verksamheten ansvarar för samt att aktivt delta i utvecklings- och förbättringsarbete.  
 
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.

Övrigt

Vi är en rökfri arbetsplats. 

Inköpsfunktionen arbetar fysiskt på plats både på Danderyds sjukhus AB men även på andra enheter inom Region Stockholm. Distansarbete från hemmet är inte vanligt förekommande då verksamheten behöver inköpare fysiskt på plats.  

Ansökan

Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan tillsammans med personligt brev och CV så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!



Om Danderyds sjukhus

Danderyds sjukhus är ett av landets största akutsjukhus. Hos oss arbetar cirka 4500 personer. I vårt uppdrag ingår utbildning, klinisk forskning och utveckling, bland annat i samarbete med Karolinska Institutet. Det viktigaste för oss är att våra patienter känner sig trygga och säkra och får bästa möjliga vård och behandling. Det målet arbetar vi mot varje dag – tillsammans. https://www.ds.se/



Om verksamheten

Danderyds sjukhus ekonomiavdelning består av cirka 40 personer och är uppdelad på tre enheter; Enheten för Inköp & Juridik, Redovisningsenheten och Controllerenheten. Ekonomiavdelningen ska genom ett välutvecklat och professionellt stöd underlätta för verksamhetsområdena att bedriva en sjukvård av bästa möjliga kvalitet för patienter inom de områden som sjukhuset arbetar för.

 


Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar.


Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Sök tjänsten”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.


Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion.
http://www.sll.se/ Visa mindre

Strategisk inköpare till Attendo

Ansök    Jan 4    Tng Group AB    Inköpare
Affärsdriven och initiativtagande strategisk inköpare med intresse för digitalisering och hållbarhet sökes till Attendo i Danderyd Vill du vara med och utveckla morgondagens omsorg genom att leda komplexa förbättringsprojekt och vara en integrerad del av vårt arbete med produktivitet, hållbarhet och digitalisering? Som strategisk inköpare med kategoriansvar för IT/ICT och Fordon kommer du att ha en drivande nyckelroll i vår strävan att ha branschens mest ... Visa mer
Affärsdriven och initiativtagande strategisk inköpare med intresse för digitalisering och hållbarhet sökes till Attendo i Danderyd

Vill du vara med och utveckla morgondagens omsorg genom att leda komplexa förbättringsprojekt och vara en integrerad del av vårt arbete med produktivitet, hållbarhet och digitalisering? Som strategisk inköpare med kategoriansvar för IT/ICT och Fordon kommer du att ha en drivande nyckelroll i vår strävan att ha branschens mest konkurrenskraftiga leverantörslösningar för att nå våra ambitiösa mål.För att fortsätta vara det ledande omsorgsbolaget i Norden har vi en ambitiös strategi som bl.a. innebär att vi investerar i digitalisering och att skapa en mer hållbar fordonspark. Därför söker vi nu en strategisk inköpare som är redo att ansluta till ett högpresterande team med stora ambitioner om att göra verklig skillnad.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Attendo har inget existensberättigande såvida vi inte kan påvisa obestridligt värde för våra kunder, våra medarbetare och samhället i stort. Som medarbetare på Attendo får du vara en del av ett företag som gör skillnad och är en god kraft i samhället.

Vi erbjuder dig en affärsnära tjänst i ett framgångsrikt företag där du själv sätter gränserna för din karriärutveckling. Rollen kommer att ge dig en bra överblick över hela vår verksamhet och ett stort nätverk inom organisationen.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Kontinuerligt förbättra våra inköpskategorier avseende kostnad, kvalitet, hållbarhet och service.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Ta fram beslutsunderlag avseende större upphandlingar, outsourcingaktiviteter och investeringar
• Utföra leverantörsmarknads- & värdekedjeanalyser
• Leda tvärfunktionella team baserat på vår kategorioptimeringsprocess – (i) analys, (ii) kategoristrategi, (iii) genomförande/upphandling, (iv) förhandling & införande
• Framtagande av sortiments- och leverantörsstrategier
• Integrera nya leverantörer och förvärvade bolag i Attendo´s inköpsmodell
• Hantera löpande kontraktsfrågor med leverantörer - omförhandling, prisjusteringar, mm.
• Arbeta proaktivt med att vidareutveckla samarbetet med befintliga och framtida leverantörskontakter
• Aktivt arbeta för att förbättra inköpsprocesserna – både för den centrala inköpsfunktionen samt den lokala beställarorganisationen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att ingå i ett högpresterande team bestående av tre strategiska inköpare och du rapporterar till inköpschef.

Möjlighet att delvis arbeta hemifrån finns.

VEM ÄR DU?

Då rollen ställer stora krav på kvantitativa analyser tror vi att du är civilingenjör eller civilekonom. Vi ser gärna att du antingen är managementkonsult med några års erfarenhet, gärna med erfarenhet av uppdrag inom strategiskt inköp, eller har en linjeroll och nu vill ta nästa steg och utvecklas inom strategiskt inköp, verksamhetsutveckling och projektledning. Det är i båda fallen meriterande om du har erfarenhet av att leda ett inköpskategoriprojekt och erfarenhet av IT/ICT. Din svenska är god, både i tal och skrift.

Som strategisk inköpare är det viktigt att du har ett stort driv och initiativförmåga, hög personlig genomslagskraft och leveransförmåga. Vi tror att du tar en roll som projektledare med en förmåga att både se helheten och detaljer. Du är en person som är duktig på analys och problemlösning, är affärsmässig samt en utåtriktad kommunikatör. Rollen är synlig på alla nivåer i organisationen.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen! Visa mindre

Strategical Purchasing Manager

Ansök    Apr 1    Schindler Hiss AB    Inköpare
We Elevate… Talents As a strategical Purchaser at Schindler your job is essentially to move people and manage relationships. In this role you’ll keep Sweden moving! At Schindler worldwide, we move over 1 billion people per day. You contribute to this by ensuring the supply of materials and services – at the right cost and quality. This is essential for the success of any company and your excellent effort has a direct impact on our success. Ultimately, i... Visa mer
We Elevate… Talents

As a strategical Purchaser at Schindler your job is essentially to move people and manage relationships.
In this role you’ll keep Sweden moving! At Schindler worldwide, we move over 1 billion people per day.

You contribute to this by ensuring the supply of materials and services – at the right cost and quality. This is essential for the success of any company and your excellent effort has a direct impact on our success.
Ultimately, it's all about cooperating with people inside and outside the company. At Schindler our commitment to people development has created an environment where every individual can succeed to their full potential.
Job description

As our new Strategical purchasing manager, you will ensure a successful process integration between us and our suppliers. You will coordinate and protect joint resources for a sustained competitive advantage and have close interactions with suppliers and colleges. You are in charge of creating collaborative relationships and make sure we have conditions which allows our supplier to contribute and develop the relationships for firm advantage. You are a business partner to our different departments. This is a highly operational role with focus on transformation and development of crucial business processes. If you are the one for this job it can develop into a Nordic coordinating position.

In detail you will:
- Managing suppliers and material master data in the company’s ERP system.
- Communicating and coordinating with various departments and support functions within the Schindler network.
- Understand and analyze current practices and interfaces and optimize the ordering process of spare parts and materials.
- Educate, support and follow up of field operations regarding changes within supply chain
- Ensure an efficient handling of the company’s fleet.
- In a role as project leader drive internal improvement projects related to supply chain and purchasing
- Other purchase related topics like:
o Handling of Lease contracts, IFRS 16
o Frequent Contact with the company’s suppliers
o Contract negotiations

Who are you as a person?
In this role you will manage projects and have many social interactions. Because of this we think that you have strong social skills and you are very goal oriented. You are a people person. Since your goal is to manage relationships we see someone with a diplomatic appearance. You must be strategic. This is not a role where you can focus on transactional tasks. Integrity is key in this role. If you are the right person you want more than your expertise allows in the first step -but you are brave enough to try, and openminded enough to learn while you go. You have a great commitment and settle for nothing but success. You are someone who likes transformation, change and you want to develop yourself.

Your skills, experience and education
University (Bachelor or Master)
2-4 years of experience in a similar role
Fluent in Swedish and English
Experience from project management, follow-up, negotiations, contract law

Other
Start 1 of June 2019 Reporting directly to CFO with dotted line to the companies EI Director Part of the aftermarket management team Placement in the head office in Stockholm, Danderyd but you will travel from time to time.

Contact and application:
(We handle this recruitment internally and we abstain from calls from staffing and recruitment companies)
Please apply on our website www.schindler.se as soon as possible, but no later then 19 April 2019.
Our selection process is ongoing, and the role might be appointed before last application date. Visa mindre