Lediga jobb Bravura Sverige AB i Danderyd

Se alla lediga jobb från Bravura Sverige AB i Danderyd. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Danderyd som finns inom det yrket.

Quality Coordinator till B. Braun Medical AB

Ansök    Jan 13    Bravura Sverige AB    Backofficepersonal
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du ... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att B. Braun har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och B. Braun en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

B. Braun Medical är en av världens ledande leverantörer och tillverkare av hälso- och sjukvårdslösningar. Företaget grundades 1839 och har sedan dess haft en ständigt växande portfölj av effektiva sjukvårdslösningar. B. Braun förser den globala hälsovårdsmarkanden med produkter och system för anestesi, intensivvård, kardiologi, extrakorporeal blodbehandling, kirurgi samt tjänster för läkare, kliniker, privat kliniker och hemsjukvård. B. Braun Medical AB är ett helägt dotterbolag till B. Braun Melsungen AG, ett tyskt familjeägt företag med mer än 180 års erfarenhet inom det medicinska området. B. Braun-koncernen har över 66 000 anställda världen över och i Sverige representeras företaget av cirka 65 medarbetare. B. Braun Medical AB, som klassas som ett AAA-företag, är i en expansiv fas och omsätter över 500 miljoner.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Quality Coordinator arbetar du främst mot B. Brauns eftermarknad för att säkerställa att produkterna håller utlovad kvalitet. Du är ansvarig över reklamationsprocesser och hanterar kundärenden och ser till att rätt åtgärder tas vid klagomål och frågor från kunderna. Reklamationerna innefattar både läkemedel och medicinteknisk utrustning. Vidare ansvarar du för att sammanställa dokumentation och data enligt de regelverk B. Braun arbetar utifrån och du underhåller ständigt kvalitetsarbetet inom företaget genom att arbeta utifrån kvalitetssystemet. I takt med att du utvecklas i rollen bidrar du med förbättringsförslag och idéer om hur kvalitetsprocesserna ska utvecklas. Du har mycket kontakt med både interna och externa parter vilket innebär att du dagligen använder svenska och engelska i arbetet.

• Identifiera, registrera och dokumentera reklamationer
• Hantera statistik gällande reklamationer
• Ansvarig för utbildning av SAP/C3 samt reklamationshantering
• Driva projekt inom området
• Hantering av indragningar
• Hantering av läkemedelslagret och inventering

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom kvalitetsarbete och administration
• Du har en god systemvana och goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
• Det är starkt meriterande med kunskap i SAP
• Erfarenhet av att arbeta i projekt är meriterande
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område är meriterande

Du är en person som tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du har skinn på näsan och trivs i en självständig roll med ett högt tempo och växlande arbetsuppgifter. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna på ett noggrant sätt och utför ditt arbetet med en hög känsla för kvalitet. Du är drivande, kan hantera större antal ärenden parallellt och är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar. Då du i rollen som Quality Coordinator har kontakt med interna och externa parter i en internationell miljö krävs det att du är kommunikativ och orädd och har god social kompetens och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Danderyd, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Quality Coordinator, kvalitetskoordinator, kvalitetsansvarig, administratör, kundsupport, B. Braun, B. Braun Medical, SAP, reklamationshantering, reklamationer, läkemedel, kvalitetsadministratör, backoffice, dokumentation, medtech Visa mindre

Quality Coordinator till B. Braun Medical AB

Ansök    Dec 13    Bravura Sverige AB    Backofficepersonal
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du ... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att B. Braun har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och B. Braun en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

B. Braun Medical är en av världens ledande leverantörer och tillverkare av hälso- och sjukvårdslösningar. Företaget grundades 1839 och har sedan dess haft en ständigt växande portfölj av effektiva sjukvårdslösningar. B. Braun förser den globala hälsovårdsmarkanden med produkter och system för anestesi, intensivvård, kardiologi, extrakorporeal blodbehandling, kirurgi samt tjänster för läkare, kliniker, privat kliniker och hemsjukvård. B. Braun Medical AB är ett helägt dotterbolag till B. Braun Melsungen AG, ett tyskt familjeägt företag med mer än 180 års erfarenhet inom det medicinska området. B. Braun-koncernen har över 66 000 anställda världen över och i Sverige representeras företaget av cirka 65 medarbetare. B. Braun Medical AB, som klassas som ett AAA-företag, är i en expansiv fas och omsätter över 500 miljoner.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Quality Coordinator arbetar du främst mot B. Brauns eftermarknad för att säkerställa att produkterna håller utlovad kvalitet. Du är ansvarig över reklamationsprocesser och hanterar kundärenden och ser till att rätt åtgärder tas vid klagomål och frågor från kunderna. Reklamationerna innefattar både läkemedel och medicinteknisk utrustning. Vidare ansvarar du för att sammanställa dokumentation och data enligt de regelverk B. Braun arbetar utifrån och du underhåller ständigt kvalitetsarbetet inom företaget genom att arbeta utifrån kvalitetssystemet. I takt med att du utvecklas i rollen bidrar du med förbättringsförslag och idéer om hur kvalitetsprocesserna ska utvecklas. Du har mycket kontakt med både interna och externa parter vilket innebär att du dagligen använder svenska och engelska i arbetet.

• Identifiera, registrera och dokumentera reklamationer
• Hantera statistik gällande reklamationer
• Ansvarig för utbildning av SAP/C3 samt reklamationshantering
• Driva projekt inom området
• Hantering av indragningar
• Hantering av läkemedelslagret och inventering

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom kvalitetsarbete och administration
• Du har en god systemvana och goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
• Det är starkt meriterande med kunskap i SAP
• Erfarenhet av att arbeta i projekt är meriterande
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område är meriterande

Du är en person som tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du har skinn på näsan och trivs i en självständig roll med ett högt tempo och växlande arbetsuppgifter. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna på ett noggrant sätt och utför ditt arbetet med en hög känsla för kvalitet. Du är drivande, kan hantera större antal ärenden parallellt och är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar. Då du i rollen som Quality Coordinator har kontakt med interna och externa parter i en internationell miljö krävs det att du är kommunikativ och orädd och har god social kompetens och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Danderyd, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Quality Coordinator, kvalitetskoordinator, kvalitetsansvarig, administratör, kundsupport, B. Braun, B. Braun Medical, SAP, reklamationshantering, reklamationer, läkemedel, kvalitetsadministratör, backoffice, dokumentation, medtech Visa mindre

Quality Coordinator till B. Braun Medical AB

Ansök    Nov 11    Bravura Sverige AB    Backofficepersonal
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du ... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att B. Braun har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och B. Braun en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

B. Braun Medical är en av världens ledande leverantörer och tillverkare av hälso- och sjukvårdslösningar. Företaget grundades 1839 och har sedan dess haft en ständigt växande portfölj av effektiva sjukvårdslösningar. B. Braun förser den globala hälsovårdsmarkanden med produkter och system för anestesi, intensivvård, kardiologi, extrakorporeal blodbehandling, kirurgi samt tjänster för läkare, kliniker, privat kliniker och hemsjukvård. B. Braun Medical AB är ett helägt dotterbolag till B. Braun Melsungen AG, ett tyskt familjeägt företag med mer än 180 års erfarenhet inom det medicinska området. B. Braun-koncernen har över 66 000 anställda världen över och i Sverige representeras företaget av cirka 65 medarbetare. B. Braun Medical AB, som klassas som ett AAA-företag, är i en expansiv fas och omsätter över 500 miljoner.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Quality Coordinator arbetar du främst mot B. Brauns eftermarknad för att säkerställa att produkterna håller utlovad kvalitet. Du är ansvarig över reklamationsprocesser och hanterar kundärenden och ser till att rätt åtgärder tas vid klagomål och frågor från kunderna. Reklamationerna innefattar både läkemedel och medicinteknisk utrustning. Vidare ansvarar du för att sammanställa dokumentation och data enligt de regelverk B. Braun arbetar utifrån och du underhåller ständigt kvalitetsarbetet inom företaget genom att arbeta utifrån kvalitetssystemet. I takt med att du utvecklas i rollen bidrar du med förbättringsförslag och idéer om hur kvalitetsprocesserna ska utvecklas. Du har mycket kontakt med både interna och externa parter vilket innebär att du dagligen använder svenska och engelska i arbetet.

• Identifiera, registrera och dokumentera reklamationer
• Hantera statistik gällande reklamationer
• Ansvarig för utbildning av SAP/C3 samt reklamationshantering
• Driva projekt inom området
• Hantering av indragningar
• Hantering av läkemedelslagret och inventering

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom kvalitetsarbete och administration
• Du har en god systemvana och goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
• Det är starkt meriterande med kunskap i SAP
• Erfarenhet av att arbeta i projekt är meriterande
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område är meriterande

Du är en person som tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du har skinn på näsan och trivs i en självständig roll med ett högt tempo och växlande arbetsuppgifter.Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna på ett noggrant sätt och utför ditt arbetet med en hög känsla för kvalitet. Du är drivande, kan hantera större antal ärenden parallellt och duktig på att sätta upp och hålla tidsramar. Då i rollen som Quality Coordinator har kontakt med interna och externa parter i en internationell miljö krävs det att du är kommunikativ och orädd och har god social kompetens och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Danderyd, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Quality Coordinator, kvalitetskoordinator, kvalitetsansvarig, administratör, kundsupport, B. Braun, B. Braun Medical, SAP, reklamationshantering, reklamationer, läkemedel, kvalitetsadministratör, backoffice, dokumentation, medtech Visa mindre

IT-supporttekniker till Obligo AB

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Obligo AB.

Om företaget:

Obligo AB är ett kompetensföretag inom molntjänster och virtualiseringslösningar som grundades år 1993 med visionen att bygga långsiktiga samarbeten med kunder. De har sedan starten levererat IT-lösningar och tillhörande tjänster till företag och organisationer i Sverige, såväl lokala företag i Danderyd som nationella. Obligos ledord är personligt engagemang och kompetens som innebär att de vill lära känna sina kunder och kundernas verksamhet för att utveckla deras IT-stöd under lång tid. Hos Obligo finns bra utvecklingsmöjligheter då företaget kontinuerligt erbjuder interna utbildningar och de anställda får ta sig an nya typer av IT-projekt hos olika kunder.
Obligo är ett familjärt företag som värderar en företagskultur med stark sammanhållning och god stämning högt. Därav förekommer många roliga gemensamma aktiviteter både utanför och innanför arbetet. Obligo sitter i en företagsvilla i Danderyd endast ett par hundra meter från Mörby Centrum som erbjuder trevliga lunchrestauranger och bra förbindelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-supporttekniker kommer du dagligen att arbeta med användarstöd och support inom IT mot Obligos kunder. Du tar emot inkommande ärenden som du sedan hanterar i ärendehanteringssystemet SenDesk vilket exempelvis kan beröra användar-, felsöknings- eller behörighetsfrågor. Du kommer dagligen att arbeta med Microsoft 365 applikationer där du löser kundernas problem med bästa möjliga service.

Övergripande arbetsuppgifter:
• Ta emot inkommande ärenden via e-post och telefon eller på plats hos kund
• Registrera och följa upp ärenden i ärendehanteringssystemet SendDesk
• Felsöka och avhjälpa problem hos kunder
• Återkoppla och informera kunder om status på deras ärenden samt dokumentera och rapportera avslutade ärenden

I supportteamet på Obligo arbetar idag 6 personer som stöttar och hjälper till i varandras ärenden. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion med en mentor för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter såsom service / support / helpdesk / servicedesk
• Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
• God systemvana och teknisk förståelse
• Gymnasial utbildning inom IT/Teknik eller motsvarande utbildning
• Erfarenhet av att ha arbetat med Microsoft 365

Meriterande:
• Meriterande med erfarenhet av Mac och PC
• Meriterande med B-körkort

För att trivas i rollen som IT-supporttekniker tror vi att du motiveras och drivs av att lösa problem och har en stark vilja att lära dig mer om IT. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, trivs i en stöttande roll och anstränger dig för att leverera lösningar. Då du kommer arbeta nära med såväl kollegor som kunder i en företagskultur som präglas av gemensam utveckling och kunskapsutbyte är du en person som tycker om och har förmågan att samarbeta med andra. Du har även förmågan att arbeta självständigt och under ett högt arbetstempo med en god struktur och kvalité i ditt arbete. Slutligen trivs du i ett omväxlande arbete och är flexibel i ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar.

Övrig information:

Start: Januari
Plats: Danderyd/Sundbyberg
Lön: Enlig överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, supporttekniker, IT-supporttekniker, teknik, Obligo, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg, helpdesk, service, servicedesk, microsoft 365, IT-konsult Visa mindre

IT-supporttekniker till Obligo AB

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Obligo AB.

Om företaget:

Obligo AB är ett kompetensföretag inom molntjänster och virtualiseringslösningar som grundades år 1993 med visionen att bygga långsiktiga samarbeten med kunder. De har sedan starten levererat IT-lösningar och tillhörande tjänster till företag och organisationer i Sverige, såväl lokala företag i Danderyd som nationella. Obligos ledord är personligt engagemang och kompetens som innebär att de vill lära känna sina kunder och kundernas verksamhet för att utveckla deras IT-stöd under lång tid. Hos Obligo finns bra utvecklingsmöjligheter då företaget kontinuerligt erbjuder interna utbildningar och de anställda får ta sig an nya typer av IT-projekt hos olika kunder.
Obligo är ett familjärt företag som värderar en företagskultur med stark sammanhållning och god stämning högt. Därav förekommer många roliga gemensamma aktiviteter både utanför och innanför arbetet. Obligo sitter i en företagsvilla i Danderyd endast ett par hundra meter från Mörby Centrum som erbjuder trevliga lunchrestauranger och bra förbindelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-supporttekniker kommer du dagligen att arbeta med användarstöd och support inom IT mot Obligos kunder. Du tar emot inkommande ärenden som du sedan hanterar i ärendehanteringssystemet SenDesk vilket exempelvis kan beröra användar-, felsöknings- eller behörighetsfrågor. Du kommer dagligen att arbeta med Microsoft 365 applikationer där du löser kundernas problem med bästa möjliga service.

Du kommer två dagar i veckan att bemanna Obligos Helpdesk vilket innebär att du kommer ta emot ärenden från ett flertal av Obligos kunder via mail och telefon. Du sitter då på Obligos kontor i Danderyd alternativt remote. Tre dagar i veckan kommer du att arbeta exklusivt hos en av Obligos mest långvariga kunder i Sundbyberg på projektuppdrag. Hos kunden kommer du att arbeta med liknande arbetsuppgifter som på Obligos Helpdesk men som endast kommer beröra ärenden från den specifika kunden på plats.

Övergripande arbetsuppgifter:
• Ta emot inkommande ärenden via e-post och telefon eller på plats hos kund
• Registrera och följa upp ärenden i ärendehanteringssystemet SendDesk
• Felsöka och avhjälpa problem hos kunder
• Återkoppla och informera kunder om status på deras ärenden samt dokumentera och rapportera avslutade ärenden

I supportteamet på Obligo arbetar idag 6 personer som stöttar och hjälper till i varandras ärenden. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion med en mentor för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter såsom service / support / helpdesk / servicedesk
• Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
• God systemvana och teknisk förståelse
• Gymnasial utbildning inom IT/Teknik eller motsvarande utbildning
• Erfarenhet av att ha arbetat med Microsoft 365

Meriterande:
• Meriterande med erfarenhet av Mac och PC
• Meriterande med B-körkort

För att trivas i rollen som IT-supporttekniker tror vi att du motiveras och drivs av att lösa problem och har en stark vilja att lära dig mer om IT. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, trivs i en stöttande roll och anstränger dig för att leverera lösningar. Då du kommer arbeta nära med såväl kollegor som kunder i en företagskultur som präglas av gemensam utveckling och kunskapsutbyte är du en person som tycker om och har förmågan att samarbeta med andra. Du har även förmågan att arbeta självständigt och under ett högt arbetstempo med en god struktur och kvalité i ditt arbete. Slutligen trivs du i ett omväxlande arbete och är flexibel i ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar.

Övrig information:

Start: Januari
Plats: Danderyd/Sundbyberg
Lön: Enlig överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, supporttekniker, IT-supporttekniker, teknik, Obligo, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg, helpdesk, service, servicedesk, microsoft 365, IT-konsult Visa mindre

Teknisk support / innesäljare till Hager Elektro

Ansök    Sep 29    Bravura Sverige AB    Innesäljare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hager Elektro AB.

Om företaget:

Hager Elektro är en ledande leverantör av system, lösningar och tjänster inom elinstallation. Utbudet sträcker sig från eldistribution och kanalisation till strömställarsystem och smart fastighetsautomation för installation i bostäder och kommersiella fastigheter. Bolaget tillhör det tyska familjeägda företaget Hager Group med drygt 11 500 medarbetare, 23 produktionsanläggningar och med kunder i 96 länder. Trots sin storlek arbetar de hårt för en nära relation med sina slutanvändare och de ser det som en framgångsfaktor i den dagliga verksamheten. Det svenska bolaget Hager Elektro är ett sälj och marknadsbolag och de primära säljområdena är el-centraler, ledningskanaler, strömställare och det allt mer växande området automationsprodukter.

Vi söker nu en teknisk support till en bred roll som kommer utgå från Hagers nya fräscha kontor i Mörby Centrum, Danderyd.

Arbetsuppgifter:

I rollen som teknisk support ansvarar du för support, försäljning och offertarbete. Ärenden inkommer via telefon och mail där din huvudsakliga arbetsuppgift är att supportera och förse kunderna med lösningar. Du har ett nära samarbete med utesäljarna där ni utför större projekt tillsammans samt tar fram prissättning och offerter. På sikt kan det även bli aktuellt att följa med utesäljarna på kundmöten.

Supporten bemannar du tillsammans med ditt team, om sex personer, där ni hanterar tekniska frågeställningar rörande företagets produkter, vilket också kan ligga till grund för försäljning då säljarbetet primärt sker på inkommande samtal.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• El-teknisk utbildning
• Tre års arbetslivserfarenhet inom relevant område/bransch, exempelvis som elektriker, hos en elgrossist eller inom energidistribution
• Erfarenhet av kundkontakt
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Meriterande med B-körkort
• Meriterande med kunskap inom CAD

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser därför att du är en social lagspelare som uppskattar sociala kontaktytor såväl internt som externt. Du trivs med telefonen som arbetsverktyg och har för vana att möta och hantera olika typer av personer. För dig är det en självklarhet att komma med initiativ och du drivs av en händelserik vardag. Vidare är du van att driva ditt arbete framåt självständigt och trivs i en arbetsmiljö där du får möjlighet att ta ansvar i projekt. Slutligen ser vi att du har ett stort intresse för teknik.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Mörby Centrum, Danderyd
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Sälj, innesälj, försäljning, el, installation, support, teknisk support, automation, hager, hager elektro, Stockholm, danderyd, mörby centrum Visa mindre

Ekonomiassistent/ Redovisningsassistent/ Ekonom

Ansök    Sep 27    Bravura Sverige AB    Ekonomiassistent
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som kon... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos kundföretaget.

Om företaget:

Bravura söker för kunds räkning en ekonomiassistent till ett företag som är verksamma inom offentlig IT-upphandling. Du får reda på vilket företag det är, om senast under en intervju.

Arbetsuppgifter:

I denna roll tillhör du företagets ekonomiavdelning arbetar du med brett ekonomiarbete. Ett urval av arbetsuppgifter är att hantera inkommande och utgående kund- och leverantörsfakturor, kontera och bokföra utlägg, göra avstämningar, skicka ut betalningspåminnelser och analysera eventuella differenser i det ekonomiska flödet.

Du arbetar nära företagets ekonomiansvarige och hjälper till med de uppgifter som behövs, så som att stötta upp i den löpande bokföringen samt vid månadsbokslut. Andra administrativa arbetsuppgifter kan också förekomma. Det är av stor vikt att du tidigare har hanterat ekonomirelaterade arbetsuppgifter på egen hand.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har relevant utbildning inom ekonomi
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
• Du har god vana av att arbeta i ekonomisystemet Fortnox

Som ekonomiassistent arbetar du självständigt med ekonomirelaterade arbetsuppgifter och är inte rädd för att ta tag i det som behöver göras. Du är en noggrann person som har ett stort intresse för att arbeta med siffror och du säkerställer alltid att det du levererar är korrekt. Då din viktigaste roll är att stötta den ekonomiansvarige så ser vi även att du är hjälpsam, strukturerad och tar initiativ till nya arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, assistent, redovisning, löpande redovisning, redovisningsassistent, reskontra, leverantörsreskontra, kundreskontra, bokföring, löpande bokföring, månadsbokslut, fakturahantering, utlägg, deltid, bemanning, konsultuppdrag. Visa mindre

Nyexaminrad testare till Tutus Data AB

Ansök    Okt 19    Bravura Sverige AB    Systemtestare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Tutus Data AB.

För denna tjänst krävs EU-medborgarskap och slutkandidaten kommer att genomgå en omfattande säkerhetsprövning.

Om företaget:

Tutus är ett privatägt svenskt företag, grundat 1992. Tutus har sedan dess utvecklat högkvalitativa nätverkskrypteringslösningar åt militär, myndigheter och företag. Tutus tillhandahålla pålitliga, säkra och kostnadseffektiva krypteringslösningar som kan möta kundernas säkerhetsbehov.

Tutus är huvudleverantören av myndighetsgodkända och certifierade IT-säkerhetsprodukter i Sverige och gör stadiga framsteg mot målet att bli en ledande leverantör av godkända IT-säkerhetsprodukter också inom EU.

Arbetsuppgifter:

I rollen som testare hos Tutus får du en viktigt och central funktion i bolaget. Du ansvarar för att testa deras olika produkter för IT-säkerhet för att se om det finns några fel eller buggar och bidrar därmed till att driva utvecklingsarbetet framåt.

Primärt arbetar du med manuella tester som oftast utförs i slutet av utvecklingen, men även till viss del med automatiserade tester som körs parallellt med att utvecklingen görs. Vidare är du med och skapar testfall med automatiserade tester vilket kräver en del skripting. Som testare hos Tutus är du med i hela processen, från kravspecifikation från verksamheten till leverans av produkten. Du tillhör ett team om tre andra testare och deltar i flera projekt parallellt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Erfarenhet av Scripta, Python eller JavaScript är meriterande
• Erfarenhet av nätverk, nätverkskomponenter som Switchar, VPN och Brandväggar är starkt meriterande

För att trivas i rollen ser vi att du är en kvalitetsmedveten och noggrann person med ett stort intresse för teknik och nätverksteknik. Vi tror att du är öppen för att lära dig nya saker samt ta dig an nya utmaningar med ett intresse för att lösa problem. Därmed är du en nyfiken person som gillar att ta egna initiativ på jobbet där du tar stort ansvar för dina prestationer. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga då du förväntas samarbeta med kollegor inom projekten.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Svärdvägen 11, Danderyd
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: testare, IT, programmering, nätverk, säkerhet, säkerhetsprodukter, systemtestare, systemtest, automatiska tester, funktionella tester, nätverkskrypteringslösningar, IT-säkerhet, Tutus Data AB, Danderyd, Stockholm, heltid Visa mindre